SVAR

Fick en fråga, om mig och skolan, och dethär med kvaristtning, och lite om mig! och att jag skulle vara ärlig!

- Okej, skall väl vara lite ego då ;)
- menmen okej, dethär med skolan. Jag är inte den som är sådär värst duktig i skolan, jag är alltid den som på timmen är mest med killarna och pratar alltid med dem, och blir dock flyttad längst fram. Jag är ingen höjdare i provet. Jag lyder inte alla regler.Får kvarsittning nångång.  Men bara för jag är lite ''badass'' om man skall säga så, så kan man faktiskt vara hur snäll som helst. Oftast är det dom som inte är blyga , som pratar , lyder inte allt, osv.. Och jag är en av dem. 
Och på fritiden, är jag och mina kompisar ganska unga och dumma, vi lyder verkligen inte alla lagar/regler, men du har ett liv så lev det dåå! det tänker jag alltid. hiihh
Men om jag skall få vara ego och ärlig så tror jag att jag är en som inte alls är så blyg, och nog snäll,pålitlig... 
Så bara för man är ''badass'' om man kan ens kalla det så, så kan man vara hur snäll som helst. Så fast man har en vän som kanska gör saker som är olagligt, osv... så kan de vara såå himla snälla iallafall! känner mpnga såna!
Lär känn mig, så kanske du får en uppfattning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öööh wtf? ska du sej hah alltså skriv int domma kommentarer om du int ens kan sej vem due!

2013-04-23 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback