one day left!!

Har inte mycket att säga än att jag är lessen och hoppas på att helgen blir braa! Åker på avslutningen kl 9 imorgon, och sedan åker jag till en villa med underbara människor! Kram på er!

TAGGAAAD!


bitch please

Sista skoldagen som var i skolan. Nu är bara cykeldagen och avslutningen kvar.
Har ätit glass och åker väl snart på vårfest till lågstadiet.

TYCKER SÅ SYND OM DEJ

Dagarna går långtsamt framåt , och i skolan gör vi typ ingenting? såå har inte mycket att berätta en att jag har ångest. pusshej

NÅGRA BEKÄNNELSER

-Jag hatar fullständigt mitt hår! fult, kort, eländigt..
-jag drömmer aldrig
- jag är en nattmänniska
-jag kämpar mig igenom varje timme nu i skolan är så himla trött på skolan
+att nya regeln vi kommer få i kh, är så jävla förbannat irriternade!!

BECAUSE IT'S BETTER NOW

Idag har jag cyklat till Malin kl 8 och varit med Ben och Emma , hahah cp. 
Fått sluta skolan kl 12!
Varit i stan med Malin!
hittade inget i stan, förutom en bikini, men fanns förståss inte rätta nummern.
skippar träningen p.g.a det blev något konstigt
 

GRATTISKRAMAR TILL EMELINA

Skoldagen rullade på, skippar träningen för jag är så himla trött.. dumt gjort.. men imorgon istället.

Idag fyller bästa Emelina!! du betyder obeskrivligt mycki för mig, och kan säg allt till dej å du lyssnar alltid! Älskar dig så otroligt mycki! syns på lördag! puss :*

FÖR ATT DU KOMMER MÅ DÅLIGT SEN, NÄR JAG MÅR BRA


Idag har jag solat, varit på träning, ätit massa gott(igen).. Nåjaa det är sommar, men jag börjar träna och försöka igen imorgon,eftersom det inte funkat så bra hahahehehehehiihihh  .

AND WE DANCED AND WE CRIED AND WE LAUGHED AND WE HAVE A REALLY GOOD TIME


from bestfriend to friend ,you say

froVärldens hårdaste huvudvärk. ångest. fakesmile. 


BADTUNNA


Vi har ju skaffat badtunna, så skönt! där fick ni några bilder.

BECAUSE YOU ONLY LIVE ONCE


can you just stop?

stannade hemma idag. 

SUMMER OUTFITS

Fick en fråga om jag kuna visa sommar outfiter, och ja visst kan jag göra det. Men det är nog bara en liten del av alla mina sommar kläder! Ni kommer få outfits sen varja dag i sommar , så då kommer ni ju få se mera!
 

När man blir glad av en liten sak som endå är så stor

Älskar er, finns ingenting som kan beskriva hur glad ni gör mej!! Kramar!!


DU KANSKE BORDE TÄNKA EFTER

 




You have not changed who you are, you have changed who you are when you are with me.

I have hurt you, but you hurt me every day. do you know that?

vad hände me dig?

 

 


Sometimes I try not to think

Large
Large
Large
Large


Det känns som så fel. Jag kan bara inte sluta tänka på det jag inte vill tänka på.

YOU HAVE CHANGED

Hann inte blogga igår.
Efter skolan var jag så himla trött. Somnade 8, vaknade halv 12, och hade så hiimla varmt, trodde jag skulle dö.
Idag har jag varit till frissan och fått bort de slitna topparna. MEN GUUD HÅRET ÄR KORT.FAN. 

Summernight's <3

PARTYPROBLEMS

377797_10151132945100171_203496250170_22645626_372283547_n_large
Tumblr_lwzynyy7vu1qk71szo1_500_large
Tumblr_ly0fk6xbci1r2sva3o1_500_large

WE WAS DRUNK AND WE MAKE OUT


Large
Large
Det känns som att jag har drömt hela helgen. Men tydligen är allt sant. känns konstigt fast så himla bra på något sätt. Och jag kan inte sluta le, för du gjorde mig just på så himla bra humör. trodde verkligen aldrig detdär.
 

CAUSE YOU ARE IN MY SOUL

Har chillat hela dagen, ända sen jag kom hem från Emelinas. Och är faktiskt inte så speciellt trött.
Imorgon blir de en av de pinsammare dagarna  skolan. heh YOLO

http://www.blogresponse.com/s-sandraa

http://www.blogresponse.com/s-sandraa

BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE

vet inte var jag skall börja men hela kvällen/natten har varit så jävla kul!
Vi förfestade vid en villa, sedan gick vi till åminne, råkade låsa in våra väskor vid en grind men fick ut dom, heh smart, och träffade massa folk, och var med så himla underbart folk där, älskar er!
Vi behöver inte gå in på detaljer. kan bli pinsamt. hah har dessutom inte många bilder att bjuda på.

I NEED YOUR LOVE, TAGGAD!

har varit på träning och duschat , solat i 10 min(solen är superstark idag) och tyvärr hinner jag inte sola mera :/ Nu skall jag laga mat , sedan fixa mig. Och eftersom Finland spelar mot Sverige måsta man ju bara se matchen! så ser första perioden, och sedan åker vi efter Jennica och sedan till Mirjam där vi ser hockey! och sedan bär det av till envilla å förfestar å resten tar vi som de kommer ;) pusshej

IT'S KILLING ME

Skoldagen var varm, och det är så himla härligt väder idag!!!
Kom hem och åt, och sen ut och sola, somnade någon timme. Sen kom pappa hem med pizza , och nu har jag avrit ute och kört hela kvällen. Nu skall jag chilla och imorgon blir det feest! tagga!
Bjuder på bilder från veckan på söndag!
 

TRODDE ALDRIG DET, MEN NU FICK JAG VETA

Förlåt för uppdateringen.
Igår stressade jag genom en dag i skolan, cyklandes till stan, cyklandes till träning, cyklandes hem ut i byn, hem, 5min övning på matematikprov och sedan tog jag natten. Dan har varit ett helvete, med massa tårar och allt är som ja, skall inte utrycka mig mera. Nu ser jag på en spännande match som handlar om Vinna eller försvinne mellan FINLAND - slovakien, och första perioden är snart förbi, och Finland leder 3-0!!

That beauty face I see every day


Idag är verkligen min otursdag. Försov mig och hade 10min tills bussin gick . Och missade bussen hem. bra sandra!men skrev näst sista provet i Åk 7 idag! Nåja ikväll levererar FINLAND!! såå framför teven kommer jag va ikväll.

I love you, and will always do

Jävligt trött. Tårarna rinner. Helvete. Försök förstå du är äldre. Jag älskar dej. Det vet du. Men du verkar nog inte lyssna på mig. Förlåt. .


I'M HURT

Large
Tumblr_lkuuz6hwdn1qby6rio1_500_large
Ibland blir man bara så sårad. Att dom alltid tror man ljuger, för att man gjort det en gång. Att dom inte tror en.Att dom inte förstår att världen nu är jobbigare än förr. Dom vet inte vad man gått i genom varje dag, utan dom kan bara hacka ner än. Fast egentligen borde dom trösta. Men tydligen inte här. Dom större skall ha mera vett än dom mindre, eller är det så här?Är så lessen och detta förstörde fullständigt min dag, dessutom huvudvärk så in i helevete.

IDAG VAR EN DAG DÅ JAG TÄNKT PÅ ALLT SOM JAG INTE SKALL TÄNKA PÅ

Morsdagen är förbi med god mat, och inte något annat speciellt än latat mig fullständigt, ätit,varit ute och kört, städat. Återstår provläsning, men 0%motivation. Har dessutom hälften av böckerna i skolan, och denna termin har engelska gått åt skogen för mig. Skall försöka göra så veckan går snabbt, fast jag är stressad och så jävla skoltrött. Ända jag tänker på är nästa helg. Men nu skall jag inte klaga, sommaren är ju endå påväg! krampåer!

Jag utåkörd. 3bilder från skolan. Jag. Sandö. Kladdkaka.  skypehumor.Jag. Mink. 

ALLA ÄR LIKA VÄRDA


LISTEN TO YOUR HEART




 

I WISH THAT I COULD STOP LOVING YOU SO MUCH

En liten tråkigare Lördag spenderades hos Kusin för att fira honom!
Kollade även ishockey matchen mellan Finland och Österrike! Och det var en jävligt spännande match, men Finland tog en överklassad seger till slut!! (målen droppade in i slutet)

Deras huund e såå sööt

FÖRSÖKER HITTA MOTIVATION

Large
Large
Large
Large
Large

WHEN THE SUNS GOING DOWN

 
Large
Large
Large




 

1-0 till Finland

Igår ringde Jennica kl 9 och fråga om jag skulle komma ner till fammo så gick ner dit pch pratade med jennica å nån timme . Skypade en stund efteråt i världens roligaste skypesamtal, hade inte skrattat så mycket på länge, hah. Försovd mig idag, heh, och åkte till stan köpte en tröjja och underkläder. Nu skypear jag och ikväll är det ishockey match på teve!
(bjuder på bilder senare då jag orkar uppdatera telefonbilder till datorn , hih)

så sant. så sant
 

NÅGRA BILDER

hih, Malin har mest bilder av henne och mig på hennes kamera. så ni får se dom en annan gång.


 
 

DON'T SUDDENLY ACT LIKE YOU CARE

Skolan gick snabbt, stannade i Smedsby och fotade massa med malin, åt, och mamma hämtade mig, vi for på träning, och sedan åkte jag direk till Malin tibax. kulkul. Vi for ut till byn, cykla till hoviska, for till sandö, cykla hem, blev hämtad, och fick en dålig kväll, en dålig morgon. But life is life. Jag går vidare.
Vill tacka alla min underbara vänner,som alltid finns där, älskar er! ni vet precis vem ni är! ♥
Idag skall jag fullständigt chilla!
 

DU BRYDDE NOG DIG VERKLIGEN INTE ETT SKIT

Tumblr_m4ca2hie6i1qlhzuvo1_500_large 
Tumblr_l5nj29tjzg1qc6eeto1_500_large
ja.. tack.. för ..allt..inga..ord..finns..kvar..


NEVER BE ALONE

Jag är verkligen skoltrött. Kom hem, och mååsta ha godis, annars skulle jag ha dött.
Imorgon har jag träning, och efter det åker jag till Malin direkt . Som tur  har vi ju som tur ledigt en dag!!(medans vissa har 2..)

 

BARA FÖR ATT JAG KAN

10 saker som gör dig glad

vänner
när håret är perfekt
solen
kärlek
kramar
när det kommit ut en ny kriminal film
när det är rast/skolan slutar
fester 
När man lyckas
pengar
 
9 bra filmer/serier
 
Prison Brake
The impsossbile
Wallander
(kommer inte på någon mera just nu)
 
 
8 ord du använder ofta
 
bög
jasså
nåmen
gud
fan
jävla
fitt(lärare) haha
vittu 
puss på dej
 
 
7 materiella saker du vill ha just nu
 
nya mjukisbyxor
pengar
långt hår
MOPO!!!
(kommer inte på mera just nu, hih)

 
 
 
 
6 ställen du vill åka till
 
 
Florida
London
Paris
Hawaii
Canada
Spanien
 
 
5 favorit drycker
 
Fanta
Oboy
Limsa
Alkohol
Saft
 
 
 
 
4 bloggar du läser
 
alla mina vänners, hih
 
 
3 saker du längtar tills
 
ÅMINNE!
SOMMARLOVET!
RIHANNA!
 
 
2 Saker du skall göra idag
 
läsa på finska om jag orkar öppna boken.
Se på HOCKEYY!
 
1 favorit maträtt
 
Tortillas, makaronilåda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LÄNGE HAR DOM LEVT PÅ VÅRAT LIDANDE

Måndag igen då. Bara 3måndagar kvar , så är det Sommarlov. MAn får tänka positivt.
Skolan gick bra, cyklade hem i storm.. Och åkte på en tuuung träning . 
Nu har jag varit i duschen, kollat genom finska OBS! en gång!! (har ingen motivation alls!)
Om 10minuter börjar finland spela mot Frankrike, ni kan ju gissa vem som skall se matchen. hih
hih, idag får ni se lite bilder från idag(orkade koppla telefonen till datorn hehe)


Jag idag. Malin och jag. Rast. Husli. Fick en tidning.Underbart kvälls väder. Just nu.

HUOMENTA SUOMI

Har hittat en ny sååå bra feeliiis låt! lyssnar på den dag in, dag ut!
 

BJUDER PÅ BILDER BLAND ANNAT FRÅN VECKAN :

Idag har jag slöat, och skall fortfarande göra det hela dagen, det är juu Söndag. fyfan
Men nåja, STOLT över Finland igen, som vann över slovakien 2-0!! 





heheeh , lol





Hockey kväll. Skojj med lillebror. jag. Gårkvällen vid hannes,  ,pojkan kör bil, hockey på teve vi hannes. Klassen.   2bilder från förra helgen . 2bilder från 1 maj. 

ONLY NOW YOU LOVE HER, WHEN YOU LET HER GO

Hade en helt rolig kväll i malax (bilder kommer senare ) orkar inte ladda upp nu, är allt för trött.
Dessutom går det åt skogen med min godis-strejk, tror jag struntar i din!

BJUDER EN LÖRDAGSKVÄLL :


hih, nänu far jag tills Malax!

BJUDER EN LÖRDAGSKVÄLL :


hih, nänu far jag tills Malax!

OUJEEEEE

Somnade aldrig igår, men är endå rätt så pigg.
En spännande ishockey match såg jag på igår, och FINLAND tog såklart hem segern mot Tyskland 4-3!!!
Kom just hem från träning och skall i duschen och troligtvis blir det Malax ikväll!
Bjuder på gammal arkivbild : 

NÅGRA FÅ BEKÄNNELSER

- Mitt dröm yrke är polis
- Antingen är jag superglad eller superlessen, aldrig mittimellan
- jag får känslor jätte lätt
- Jag vill alltid att saker skall hända direkt
- Jag tror jag har känslor för en, stör mig så in i helvete.
- suger på dehe

VM ISHOCKEY 2013

Ishockey VM har satt igång!! Och jag skall hejja på Finland lika mycket som förra året!! även fast de har sämre lag, spelare, så älskar jag Finland spela hockey endåå!!!
Large
2f39cec6780d34c64d0442de91335847_large

FRIDAY BITCHEES

Skolan gick snabbt, efter det gick jag på stan en stund med mamma och köpte några saker. TACK MAMMA!(fast vissa saker köpte jag själv, hihi)
Ikväll skall jag chilla, och imorgon blir det väl malax sist å slutligen. låter bra!

Nya äkta glasögon, såå glaaad!
N

+ EN JACKA!!

PRISON BRAKE

hihi, ja PRISON BRAKE är en serie. Som handlar om ett gäng, som hamnar i fängelse, som lyckas ta sig ut, och de är jagade i hela landet, och sen så slåss de om massa. Svårt att förklara , lättare om ni ser :)(finns på netflix också)  Heh, har faktiskt dessutom alltid tyckt om att skjuta. Så kriminal polis , som i filmer någonstanns i Miami är ju verkligen mitt dröm yrke!!

HUVUDPERSONEN ÄR SNYGG!!

sadness, it's just the life

Idag stannade jag hemma från skolan. Finns andledningar + förkylning.
Har ätit godis(sista gången på länge) hehe, och möglat.
Men främst sitt på världens bästa serie. Jag älskar ju kriminal (wallander..) Och nu har jag hittat världens bästa serie som jag såg klart idag ! PRISON BRAKE!! åhh gud vad folk kämpar och är bra på det dom gör!! rekomenderas!! (kan göra ett inlägg om serien)
+ fick en fråga hur länge jag skulle godistrejka och ja tills 1JUNI , sen får vi se hur jag gör ;) (det blir åtminstone ungeför en månad) tror jag tar paus och börjar igen sedan då sommarlovet tar sitt slut.

SKALL BÖRJA GODIS-STREJKA!







Large
hih, för imorgon börjar min godis-strejk..!! (inga bulla,godis,kex,glass, ) 3maj..2013 (alltså på fredag)
Men har faktiskt tillåtit dricka ;) bara för att jag vill hahah
Men eftersom jag har varit så himla mycket underviktig förr, så vet jag ju att det är inget att leka med..


DET ÄR DEJ JAG VILL HA

Har spenderat dagen på torget med underbara människor!
Det var ganska lame i början, men det blev bättre. 
Men nu har jag ångeest.
(bilder får ni senare!)
 

FEELINGS