Amarillo

Har haft en riktigt skrattig,rolig kväll med mina klasspojkar vid Amarillo. Riktigt god mat, är så mätt så jag nästan spricker. Tror jag skall knäppa på en film, och njuta av min sovmorgon imorgon.











tack för den kvällen killar!

Sista skoldagen avklarad

Idag är jag glad, för jag har klarat av sista skoldagen. Känns såå sköönt! Nu är det bara en våravslutning kvar, och på lördagmorgon åker man bara till skolan för att få namnteckning av läraren på betyget och glass!
Vi slutade 12 idag, och jag har klippt fammosgräs (sommarjobbet)
Nu till Amarillo och äta med klassen+världens bästa lärare!


I miss this place


Dethär var det bästa stället jag varit till! (hittills)


Tummen ner

-Har klarat av lågastadiets sista orientering, känns skönt!
-Spelat en fotbollsmatch som ledde till förlust.
- Fått massa dåliga besked. Mitt liv skall ändras på..
Hur skall jag klara av detta ? skall försöka få allting vanligt igen..
Har ingen lust att skriva nujust.


Hahah stämmer exakt!


Besök till Högstadiet

Idag har jag varit på besök till högastadiet. Helt okej, glass fick vi också.
Kom hem, åt mat, och skall snart på fotbollsträning.


Svar på kommentarer

Emmaaa om Todays:
Allti lika fin sandra! VEM HA FIXA DIN DESIGN ??? :DD<3333

Svar : Due så fin själv Emma! Edit :))<333


Malin<33 om Todays:
due alltid så fiiin:))<333 längtar till lördaaa:)<33333333333

Svar : Malin du e fiin!<33 Vem gör int?:D<333333

Ett stort TACK till EDIT som fixat min deisgn till bloggen!

Todays


NY BLOGG!

Bytte från soclog.se till blogg.se, vet inte varför, men kände bara för det att jag ville.
Det är ju nästan bara mina vänner som läser min blogg, och dom har säkert läst om mig på soclog.se, så mycket om mig själv behöver jag väl inte berätta. Skall försöka hålla bloggen vid liv.



Välkommen till min nya blogg!