sorry i'm happy but it's FRIDAY!

Efter en himla rolig skoldag, med ett tråkigt kyrkbesök i Solf, en rolig bussresa hem från kyrkan, och de långa raster vi fick idag.  Ha en bra helg!

FOOTBALL IS A LIFESTYLE




 

jag ler och kan inget annat göra

 
 
 
 
Tumblr_md6nyc1arw1rig40qo1_500_large






(sandrabengs.tumblr.com)

MIKSI SE USKOO

Jävligt chill skoldag, om jag får säga, pardans på gymnastik, nåja helt najs nog ti dans vals i 2timmar, men pojkarna  .usch.. hehe, nåja. Imorgon troligtvis första träningen med HELA laget, efter en lång paus..

In thaa school

Sitter i skolan, och har huvudvärk,sjukt i halsen, och jag vill hem. Skall ännu skriva ett religionsprov,och orka ha 3timmar till. Nåja, ville bara hälsa vi har världens bästa lärare, japp hej!
 

When bestfriends cry togheter

Efter en tråkig och väldigt jobbig skoldag då tårarna inte bara rann för mig. Är jag hemma och skall försöks läsa på prov. Hoppas väl på en bättre dag imorgon.

Like Diamonds in the sky

Skoldagen var rolig, och känner mig stolt som fick 9- i finska provet!

HIM.

Orkar inte blogga varje dag, men jag lovar att jag uppdaterar.
Snart är denhär jävla provperioden över,och det är JULLOV. 
Men jag hör av mig, följ mig på : sandrabengs.tumlr.com

JAG ÄR GLAD

Förlåt för uppdateringen.
Skrev ett himla svårt fyke prov idag och sen tog jag helg!
Har varit i malax hela kvällen. Helt najs kväll nog!
Ha en bra helg!

FALL FOR ME NOW, I NEED YOU!


ONSDAGSBARN

Skoldagen gick snabbt , och fick 7+ i historia provet.
Nu skypear jag och måste plugga till nästa prov. KILL ME!

Suddig jagveet!

IPHONE BILDER FRÅN DE SENASTE DAGARNA




Vänd på huvud på vissa bilder!

OM DU KUNDE FÖRSTÅ

Skrev finskaprovet första timmen och det var GRYMT lätt.
Har några förhör imorgon, så nu skall jag försöka orka läsa, fast godispåsen tar över.

DON'T CRY. I LOVE YOU.

Nu var det sista gången vi sågs.
Det känns som mitt hjärta ska sluta slå.
Det känns som jag aldrig ska bli riktig hel.
För du var en del.

JAG VET INTE HUR JAG SKALL KUNNA SÄGA DETTA TILL DEJ, PÅ ETT ANNAT SÄTT


Du vet jag gillar dig.

KILL ME.

Har inget speciellt att säga om skoldagen. Ikväll måste jag i duschen,och ta tag i skolarbetet,och provet som skall skrivas imorgon.
 

JAG VÅGAR SÄGA DET TILL DEJ, MEN JAG ÄR RÄDD FÖR SVARET


I CAN'T UNDERSTAND WHAT I REALLY WILL NOW


I NEED YOU


sandrabengs.tumblr.com

Har skaffat tumblr, och tänker ladda opp bilder (mest bilder med texter) från weheartit.
Men bloggar om mitt liv på denna blogg, så följ den hemskt gärna så är ni jätte snälla!
KRAM!

FOTOGRAFERING INOMHUS

Malin och jag åkte inte till Replot igår, utan Emma och Malin kom istället hit, och vi tog kamerorna i handen och fotade varann!

Instagram
 

I LIKE YOU!


Favorit Flickorna

Hade en av de roligaste kvällarna igår med mina flickor! Mat på Amarillo, och Twilight Part 2!
Älskar er!♥
Idag ahr jag nästan sovit bort hela dagen, och ikväll blir det troligtvis Replot med Malin!

JAG HAR BÄRT PÅ SANNINGEN NU I NÅGRA VECKOR, OCH DET ÄR BARA DU SOM VET DET.


WE ARE LIKE SISTERS


Pretend he doesn't know that he's the reason why


INTE GJORT NÅGOT VETTIGT ALLS

Skoldagen gick väldigt snabbt, kom hem och latade mig igen, har inte gjort något vettigt på de senaste dagarna, usch! Imorgon blir det Amarillo med flickorna! (fira min fördelsedag, som vi inte firat än)
Osäkert om jag sover i Smedsby ennu. Men Ha ett bra veckoslut!
Känns så jävla skönt att bara tagit det lungt, och att man inte läst på prov på 2dagar!!
Nåja, måste börja läsa på ett nytt prov imorgon, suck.

I wanna sing, I wanna shout I wanna scream till the words dry out so put it in all of the papers, I'm not afraid they can read all about it


i know we only meet but let's pretend it's love


JAG ÄR GLAD

Skoldagen gick snabbt, men jobbig efter alla provresultat man fått.
På fyke timmen fick jag veta att vi skall läsa 60sidor, och jag fattar inte ett piss.
I engelska fick jag 7ochetthalft och jag har verkligen aldrig varit bra på engelska.
Bige som jag alltid fått 9 i, fick jag 7! hmm, bra där!
Nervös som jag var före historia provet, lyckades jag åtminstone skriva på alla rader.
Nu skypear jag med Malin, ha en bra kvälL!

Jag har känslor för dig,jag ångrar mig


Jag var osäker i början, och jag fick chansen. Du ångrade dig själv, men kom tibax.
Och ni vill jag bara ångra det jag sakt, jag vill ha dej. Men du har tydligen tagit bort mig som vän,så jag måste väl leva vidare, men det är svårt eftersom känslorna finns kvar. Jagvet att du kommer läsa detta,men kanske det är bra att du vet vad jag känner för dej..

Follow me tonight, I'll take you on a moonlight ride


COME BACK

Glömde att säga igår att vi hade en konsert med en så snygg kille som sjöng, hetkar.com!
Skoldagen gick snabbt, tänkte få underkänt i ett oförberett religons förhör, men tog det på skills.
Nu har jag öppnat min chokladplatta och skall försöka öva på prov.

KANSKE DET ÄR ÖVER, PÅRIKTIGT


VAD ÄR PROBLEMET?


I'll be coming back for you

Måndagen fick snabbt som alla andra måndagar,god mat på Husli och okoncentrerad sista timmen.

DU ÄR ENNU MIN DIAMANT


JAG VAR TYDLIGEN DIN ANDRA


GRAB MY HIPS AND KISS MY LIPS


JAG TYCKTE FAKTISKT OM DEJ!


HA EN BRA FARSDAG!

Skönt att få sova ut idag, nu sitter jag hos mommos och vi har varit på farsdagsmiddag!
Ikväll åker jag på innebandyträning med fotbollslaget.
 

Followme on instagram : sandrabengs

TYDLIGEN KAN MAN TYCKA OM NÅGON,FAST MAN INTE ÄR VÄNNER LÄNGRE.


NY TEVE!

Igår kom min nta teve och idag har jag möblerat om och städat och ätit.

Iphone kvalitee, nu skall jag mysa med godis!

MISS THE OLD GOOD TIMES I SPEND WITH YOU!


FRIIDAYY!

Denna vecka har jag klarat av 2prov och 2förhör, känns skönt att ta helg! Helgens planer blev dock inte som planerade, men skall ta det lungt. Idag kom min nya teve jag köpt, så det kommer jag ägna mig åt hela kvällen. Och så skall jag se på mina favoritfilmer. Nu kallas maaat!

GÖR DET DÅ DU HAR CHANSEN, OCH TA INTE ANDRA CHANSEN


DU VET SÄKERT INTE HUR ONT DET GÖR FÖR EN FLICKA ATT BLI SÅRAD PÅ DET SÄTTET


DIAMONDS IN THE SKY

Skoldagen gick jätte snabbt! faktiskt rolig dag, fick 9- i MK-testet! Är inte speciellt stark och så, så helt nöjd!
Nu skall jag läsa på hälso förhör, och engelska prov som jag skall skriva imorgon.usch.
Och skall ännu hinna till stan med pappa efter några saker!

IT'S THE END HERE


DET ÄR ONÄDIGT ATT TRO DU HAR ALLA FLICKOR DÅ DU ENDÅ BARA SKA HA EN!


Vafan hände? det gör ont. Vill verkligen inte bråka, men det är väl det valet jag måste ta nu just. Efter som du vill bråka.

NÄR DET ÄR FEST HOS ER ÄR HAN ALLTID BEREDD

Somande med tårarna i ögonen igår, och trodde bioligiprovet skulle gå skit, lyckades skriva det med magknip och inte världens bästa humör, men kommer få godkännt iallafall! men fick i allafall dagens skratt idag, av mina kära vänner!
Sitter med en godispåse och över på ett matematikprov som skall skrivas imorgon, och engelskaprov som skrivs på fredag!

I förrgår färgade jag bort min utväxt.

DET GÖR ONT.


BUT IF IT'S TRUE LOVE , YOU MISS HIM EVERY DAY


PROVPERIODEN BÖRJAR

Har klarat av en jobbig skoldag. Blev snål på godis så nu sitter jag här och äter godis,fast jag skulle måsta öva på prov som är imorgon.. Fick dessutom 8 i modersmålsprovet!
Nu skall jag baka och sedan läsa!

Miss this.

YOU'RE CUTE!


BRUNETTE


HEMMA FRÅN SKOLAN

Stannade hemma från skolan, för jag bara orkade inte idag. Hade dessutom huvudvärk,som satt i sen igår.
Har inte gjort något vettigt, en vilat ut och taggat för proven jag skall klara av denna vecka,(för nu börjar provperioden). Nåja med huvudvärk skall jag dra mig till GW-gallerin och kolla, och sedan kolla på en ny teve som jag skall slösa pengar i. Och så skall jag hitta hårfärg till mej!

Gammal som fäen.

Det är inte lika lätt, som det ser ut just nu!

62815054_large
16713251_large
551830_411257298936280_1194912145_n_large
Tumblr_m6th4ukuni1qd3478o1_500_large
400493_316922608405029_300127476_n_large
422833_321052374658719_28942092_n_large
Tumblr_lqpakxx0po1qh7487o1_r2_500_large
Tumblr_m8wmt9dv6n1rtu0x7o1_400_large
Tumblr_mcirkifrnj1rxxk99o1_400_large
2012_10_tumblr-19c918b2a-660640-305-305_large
Tumblr_m9d4goj9td1rbi3cso1_500_large
Tumblr_lmqpugyqpb1qdkixr_large
Tumblr_lnc7is6nqb1qih32ko1_500_large
396143_325720994183017_834706749_n_large
Tumblr_m6mmmznfvx1rsv5x6o1_400_large
Tumblr_m3teoctu5x1qd3478o1_500_large
Tumblr_m0okwryxhu1rophf7o1_250_large
Tumblr_lzbea4rwkz1qcsnsxo1_500_large
I love you.

JAG VET INTE OM DET ÄR FEL ELLER INTE


IBLAND VILL MAN BARA HA EN ANDRA CHANS


FAST JAG ENDÅ INTE KAN TRO DINA ORD


INGEN FEST, UTAN DEJ!

Det skulle bli en minnesvärd kväll, och timmarna före dunkade i mitt huvut, och till slut lämnade jag hemma, finns inget värre. Sämsta lördagskvällen på länge, festen som skulle bli bra allt som skulle sluta perfekt, tills det dunkade allt för mycket i huvudet. Nu är det söndag och jag måste läsa på läxor till inkommande vecka!

JAG BRYR MIG ÄNNU OM DEJ, EFTERSOM JAG HAR DENNA KÄNSLAN FÖR DEJ


LÄS OCH MINNAS!


BLIR DET BÄST SÅHÄR, ELLER INTE?


I NEED JUST ONE TO SAY I LOVE YOU FROM MY HEART


JAGVET INTE HUR JAG KÄNNER, MEN JAG LEVER

Har spenderat fredagen med verkligen dom 2bästa flickorna!
Helgen komemr bestå av samma vanliga, kul som vanligt ha en bra helg så hörs vi på söndag!

NÄR MAN INTE VET NÅGONTING, DÅ ALLT BARA STÅR STILLA.


DET BLIR BARA TYNGRE VARJE GÅNG JAG HÖR DITT NAMN


PLEASE BE GOOD NOVEMBER!

Skoldagen gick lika snabbt som igår, och vi hade jätte kul gymnastik med pojkarna!
Nu drar jag till Karparö, hejdå!

DU LJÖG FÖR MIG FÖR ANDRA GÅNGEN,NU GER JAG UPP!


BARA DENNA GÅNG