HAHAHHEHEHHIHIHI

 

HHAAHAHAH


This feeling

Jag vill inte känna såhär.. Men känner jag, jag gillar dej, jag vill inte det skall sluta såhär..


Cry a fucking river

Ork int nåmer ta emot allt skit. Tur jag har världens bästa vänner! Pusss


I don't know ..


I MISS YOU


NYTT RUM


Det är inte klart, men halvklart, så ja här fick ni era efterlängtade bilder. Är faktiskt nöjd själv!

COME BACK

Tumblr_mi76bzbtfr1s1wmvjo1_500_large
Kom tillbaka, jag vill det skall vara vi 2igen, förstår du det?

Jag har ingen aning, ingen aning alls vart jag skall ta vägen, om jag bara skall lämna det.. Eller...

I was thinking of to send a message to you, but them i remebered. There's nothing left. There's just memories, between us. I MISS YOU. Every fucking night. It hurts.


LITE SMÅTT AV SENASTE INKÖP


BARA FÖR ALLT KRÅNGLAR, SÅ FÅR NI BARAFÅ BILDER PÅ MINA SENASTE INKÖP, MEN EFTER RESAN KOMMER DET MERA BILDER! HINNER TYVÄRR INTE LADDA UPP MERA BILDER!






 

Don't give up of he you love


IT'S HURTS, BECAUSE I WANT YOU


lovequotesrus:

EVERYTHING LOVE

Skall försöka komma bort, och sluta tänka på dethär, och bara glömma allt för en liten stund, men att glömma dej och den du är går inte, men allt dethär andra. JAG VILL HA TILLBAKA DEJ, SOM DET VAR FÖRR, NÄR DET VAR VI 2!

Malin bara för du e så jävla bra på ti gör mig glad!

Hahaha


TACK SÖTA LINN!

ett stort TACK till Linn som ändrat designen! KRAMAR

Det ända jag ser är du, det ända jag vill är att ha dig

Jag vill att du skall förstå , att jag tycker om dig.


Saknar er

Tjenare, har det bra super bra här, har redan bränt mig! Hoppas ni har det bra hemma! Saknar er så oroligt! Kramar


KAJSA GRANLID

- Vi träffades vid villan, eftersom vi hyrde villa, bredvid hennes. Och det var där allt böjrade, vi blev bättre och bättre kompis, upplevde mera minnen tillsammans, och roligt hade vi. Till dej kan man berätta ALLT! och du finns alltid vid mig, du lyssnar ALLTID, vill bara säga fast vi inte träffas så ofta, är du verkligen en bästa vän! finns ingen som orkar lyssna som du! Och vi har ju vår egen humor, och alla gäliga ideer! Vill bara säga jag är halv om inte du skulle finnas i mitt liv! var nöjd för den du är, och ändra inte på dej, för du är BÄST! ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MYCKI!! PUSSS



Försöker sammanfatta livet

Skall försöka sammanfatta mitt liv. Jag älskar mitt liv och mina vänner just nu! men det finns en sak jag ångrar så jävla mycki, och jag hopaps ud förstår det! mitt liv svängdes, och tårarna rann hela dagen, och vi kommer aldrig aldrig bli vi, vi 2som alltid förut. Efter resan skall jag verkligen försöka prata med dej. Annars lever livet, men att inte få ha de kompisar man vill, är fel, och kanske jag har drabbats? är så jävla lessen, att du inte berättat det till mej före nån annan berättar det......

förlåt, men dessa bilder stämmer in på mitt liv




ATT TA FARVÄL, ÄR INTE MIN GREJ, TYVÄRR

Nu kommer snart lite av vår närmaste släkt hit, och vi skall äta, och sedan ge oss iväg.
Har inte hunnit göra så många itressanta tisdinställda blogginlägg, men några har jag lagat, men inte till varje dag tyvärr. För jag har inte hunnit, har försökt spendera tid med som flesta närmaste på den senaste tiden!
Och alla söta meddelande jag fått på senaste tiden,  tack alla söta!
Nåja, skall täka på er, ha det bra, KRAMAR!


I KNOW,BUT...


 Tellingsomeonewhyyoulovethemislikeexplainingwhatwatertasteslike_large_large
65251_10200275496987798_23842687_n_large
598713_377627552293565_1590566350_n_large
Tumblr_mhee1nkztf1qkrb35o1_500_large
my feelings.

men om du skulle varit där, skulle det varit ännu bättre

avslutade min sista kväll i Finland på några veckor, på bästa sättet! 
Köra skoter är verkligen min grejj, behöver inte förklara mera om kvällen, men jag har skrattar som aldrig förr, tack alla snälla, som var där, och tog farväl av sista kvällen! ni är guldvärda!
Nu skall jag packa hela jävla natten.
 

HOS EDIT

Sitter vid Edit och vi skall snart åka till Iskmo!
Inatt kommer jag packa hela natten och sånt skit, orkar verkligen inte resa.
Nåjaa, lite sömn kommer man få, men hoppas man får vila ut sig där?
Ha en bra Lördagskväll!

LOVE LIFE

sista skoldagen har varit bäst, skrattar hela tiden tack alla!
Stannade oplanerat i SMedsby och har haft jävligt roligt!
Nåja, kom just hem, och skall vara på datorn, länge,orkar inte sova.
Imorgon stan och sedan Iskmo på kvällen, hadetbra!
PS! designen håller på blir om ändrad!

COME BACK, I'M SORRY FOR THIS SHIT

skoldagen gick snabbt, med några lekar på slutet. Tränningen var tung, eller det känns så himmelens i benen, nåja, skall skypea en stund till, och sen ta natten! sista skoldagen på ett tag för mig då!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

KRAMAR!

KAN NI SNÄLLA GE MIG TIPS!

Kommer åka till mexico i 2veckor, och åker på söndag.
Tänkte göra tidsinställda inlägg, men då vill jag ha er hjälp! 
Snälla kommentera några tips! kram!

HJÄÄLP!

skulle vilja ändra deisgnen helt på bloggen, för den är såå ful, någon som kan hjälpa?:)

TRÖTTIS

Skoldagen gick snabbt, och var faktiskt ganska rolig.
Skippar träningen ikväll, är såå trött!

4sanningar

-Jag kan vara envis, och ibland bara ge upp, efter en liten sak
- jag har tyckt om en person i 2år, den snällaste pojken jag träffat, och nu kanske förstört allt..
- Jag är inte så skolintresserad alls, bara när det innehåller gymnastik
-jag har aldrig varit på en begravning



CHILL

Klarade av skoldagen galant, för jag har mina underbara kompisar, som alltid finns vid min sida.Tack!
Nåja har bara chillat hela kvällen, funderat och funderat. Dessutom bestämt mig för mina tillval.

Om du ger mig en till chans, skulle jag vara lyckligast

Jag åker till skolan nu, med tårar i ögonen, och det komemr inte bli lätt. Jag vill att allt blir bra igen.
(förlåt för jag bloggar med dåligt humör, men igår var nog det värsta i mitt liv som kan hända)
KRAM PÅ ER!  och hoppas ni har det bättre!
 
Kajsa bild

NÅGRA FÅ BILDER FRÅN TIDEN JAG VARIT BORTA

1.jag 2. ett minne för livet 3.badkaret 4.öjberget 5. outfit

I don't wanna lose you

Jag har tappat den som varit min, den som alltid har varit den bästa, den som var min i 1och etthalftår!
Jag känner ingenting mera  jag vill bara se dig i ögonen säga förlåt, jag var påverkad... allt är förstört. Skall bara försöka vara arg på mej själv och igen annan.

BÖRJAR IGEN

BÖRJAR BLOGGA IGEN, VEM FORTSÄTTER FÖLJA?