NI BEHÖVER INTE LÄSA DETTA, MÅSTE BARA FÅ SKRIVA UT MINA TANKAR

521682_535769586466434_914943701_n_large
Parents-complain_large
Vet du känslan när du är störst av dina syskon. När du kanske är den som nog endå blir skjutsad och är glad för det, att någon ställer opp. Men vet du känslan när lillebror betyder mera? känslan när han tydligen är snällare? känslan när han går och sover rätt tid? känslan när  inte föräldrarna klagar ett skit på den som är mindre bara för att han äter det dom vill, för han är ute och inne passligt mycket, för hans/hons rum alltid är städat? känslan när det är tvärtom för dej. När dom klagar varje dag,.känslan när dom inte tror det man säger. Känslan när man bara kan prata med vännerna ut om detta. För föräldrar bryr sig inte. Dom tror jag är glad,  men gråter mig till söms varje natt. Efter som jag har gett opp. Jag förösker se glad ut när jag kommer hem, för egentligen så ha ju ingenting hänt? man får ju älska den man vill, men då skulle ni inte har skapat en lillebror, så ni skulle få jämnföra oss , för vad dethär handlar om är att ni jämnför mig, med lilebror som vi skulle vara gamla. Såklart ni älskar honom mera då, eftersom han är allt detdär jag räknade opp, och jag värsta motsattsen. Tydligen är det så ni gör. Jag tog mod och pratade med lillebror, och fick bara veta mera saker som fick mig på dåligt humör.
Som tur har jag världens bästa vänner! och ja  jag älskar er föräldrar! men det är som ni inte skulle bry er på samma sätt som i lillebror.
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Finns älskling!!<3

Svar: Tack älskling!<33
None None

2013-04-14 @ 16:22:24
URL: http://emiliaalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback