JUST ABOUT ME

Tumblr_mkzo0bcfwj1s2cento1_500_large
X_2eb9d250_large
Tumblr_mfbzt33zv51rbuwa0o1_400_large
547546_276784015789516_1520050358_n_large

- Är oftast faktiskt glad, visar aldrig jag mår dåligt.
-Ibland fast jag är sjuk, visar jag det inte, utan låter dagarna gå med smärta.
-jag tar inte åt mig av fula ord, eller om mina vänner säger det tar jag åt mig direkt då är jag lessen länge, men om andra säger det låter jag det gå in genom ett öra och ut genom andra! som dom brukar säga xD
-jag har nästan haft anorexi, eller jag hade det. 
-ja, jag gillar att festa, det är en del av livet.

PS! hoppas över dag 11 tills rummet är städat, och fortsätter med som andra!
Dag 12- en person du aldrig glömmer- ingen i min släkt har dött.

DAG 13 -en person du saknar
Kajsa saknar jag varje dag!! älskar henne såå mycket!
Men saknar nog Robin och allt ännu också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback