FICK EN FRÅGA

Fick en fråga : vem jag litar på till 100%!
Ja tänkte spendera tid på inlägget, och verkligen skriva ut!
Men ni vänner, alla betyder för mig som är mina vänner! så blir inte lessna!

MALIN : det är nog en person jag verkligen berättar allt till när det hänt något. Vi är verkligen lika, vi gillar mycket tillsammans som man kan göra på fritiden . Och fast vi gått i genom bråk, bråk som jag varit räddaste i mitt liv på, så har vi enda alltid du och jag , hållit fast varann! Och badass är vi ju ;) älskar dej!

EMMA : Du är också en av dem jag skriver först till när jag har problem eller något att säga, eller spendera tid med. Vi har också gått igenom bråk, men nujust går det oppåt, och du betyder himla mycket! och litar på dej! för du har verkligen aldrig sårat mig med att du inte hållit det du lovat! älskar dej!

KAJSA : Hon är nog den som alltid förstår mig exakt,som alltid har så bra humor, som alltid gör mig på så jävla bra humör, som jag aldrig har bråkat med. och som aldrgi sårat mig, men några kilometer närmare skulle vara bra. hihi älskar dej!
 
Dock har jag andra vänner som kommit närmare mig på sista tiden, som nu endå vet ganska mcyket, och som jag litar på! ni vet vem ni är! men några malax flickor står nära mig, och främst min kusin!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur lärde du då känna kajsa? För malin och emma kom väll i högstadiet, men hur blev det du och kajsa? Och kan du berätta några minnen ni har?

2013-04-16 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback