SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 2

1. Favoritlåt ? -  Har många favrotilåtar, men ex. Molly the Murderer- Strum Und Drang
2.Vilka länder har du varit i ? - hehe , om jag skulle minnas alla, allt för många. Men de jag kommer ihåg : Sverige,Norge,Danmark,Estland,Canada,Bulgarien,Rumänien,....
3. Favoritkille? - Robin
4. Favorit artist ? - hm.. Finns så många tyvärr. Har nog riktigt ingen speciell.
5.  Dina 5närmaste : Emma,Malin,Kajsa,Amanda,Becca, fast inte just du blev nämnd och vi är kompisar , gillar jag dej jätte mycket endå! ta inte illa upp.
6.Favorit färg ? - turkos
7. Vad gjorde du innan du började spela fotboll ? - har ju spelat fotboll sen jag var liten, men har ju haft en paus emellan.
8. Hur lång är du ? . exakt 150cm
9. 5fakta om dej -
1. Jag är inte alls blyg mot de jag känner bra
2. Jag bor med en helt vanlig familj,mamma,pappa,lillebror
3.Jag älskar godis
4.Jag trivs ur bra med pojkar i närheten
5.  Jag kan finska

Favorit outfit frågan kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback