Do You remember?

Somnade kanske 2 igår. Kvällens planer är ganska planerade, spenderar den med dom som betyder mest just nu, ha en bra helg!
De tunga stegen genom sanden dendär kvällen. Tårarna bara rann ner för kinden och jag kippade efter andan. Jag kämpade för att inte falla ihop. Knäna ville inte hålla, men jag ville inte falla inför er alla. 5minuter innan det hände, tänkte jag försvinna. Stänga telefon, låta datorn samla damm. Glömma att jag går i skola, komma tillbaka efter en vecka två.Nästan kanske, men nästan skjuter ingen hare, och inget hjärta heller.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va ha hänt??? :OO♥

2012-09-15 @ 12:21:35
URL: http://photoannas.blogg.se
Postat av: Anonym

LOL

2013-02-25 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback