Jag föddes på en Fredag för 13år sen!

Steg upp kl. 7 och åkte och jobbade med mamma.  Efter vi hade jobbat klart , åkte vi till amarillo och åt jätte god mat! Nu är jag hemma och sitter och äter av mitt 1kg lösgodis som jag också fick idag.
Har också hunnit baka en cheescake.
Skall gå i duschen och sedan kommer 2favorit tjejer hit övernatt!

fick dessutom någonting av mina föräldrar som jag skulle ha vilja haft jätte länge :

Äkta silver halsband och armband. +pengar! (bättre bilder kommer sen)
Ha en lika bra fredag som jag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va du int i skolan? :) o grattis!! :)

Svar: Vi hadd dagsverk, tacktack :)
None None

2012-10-05 @ 15:05:51
Postat av: Johanna

Grattis Sandra! (igen) :)

Svar: Tack ;:))
None None

2012-10-05 @ 15:41:23
URL: http://rock-on.soclog.com
Postat av: jessica

Grattiis! =D

Svar: Tack :)
None None

2012-10-05 @ 19:53:12
URL: http://lifeasjekka.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback