timmar blir till dagar

Jag läste det på facebook, jag känner inte er 2 bra, men det var slut mellan er 2. Och jag brydde mig inte desstuvidare. Ni var söta tillsammans. Men sen nästa dag, så jag er säga hejdå,han kramade,gav dig nyckeln till ditt hus, och hans tårar rann. Jag kände den känslan,som jag kände för en-två månader sen, då jag fattade att du och jag skulle vara vänner, efter 1ochetthalft år tillsammans, tårarna rann, och jag glömde inte dig, men nu har jag fattat att vi är vänner, och inget mer, och jag accepterar det nu, men jag vill inte känna känslan igen. För det var som livet var förstört då. Jagvet inte varför jag skriver dethär, men jag fick bara känslan när hans tårar rann,som mina gjorde, men jag har det bra nu, och har börjat om. Och har världens bästa pojkvän.
Tumblr_megnrxnxib1rjp9y0o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback