kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg hur vi skrattade?
Kommer ni ihåg hur roligt vi hade?
Kommer ni ihåg hur mycket vi frös?
Kommer ni ihåg hur mycket vi kramade varann?
Kommer ni ihåg detdär perfekta dagarna?
Kommer ni hiåg är vi träffades första gången?
Kommer ni ihåg när vi blev bästa vänner?
Kommer ni ihåg när han blev min?
Kommer ni ihåg?




Ursäkta mig för första bilden, det var inte meningen, men vi har levt tillsammans i nästan 2år, och nu möter våra blickar inte ens varandra. Vi är tydligen osynliga för varandra. Det känns fel att ladda upp bilden då jag ligger där med dig, efter som jag har nån annan nujust. Men inget illa menat, jag vill bara veta att jag är inte sur på dej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback