U MADE MY DAY!

Idag har jag varit pigg, skrattat allt för mycket i skolan, Sista timmarna kan jag inte beskriva hur roligt jag haft med Emma och Malin, vi har haft husli och gjort en god bärkräm, kommit på nya smeknamn till personer, skrattat allt för mycket, och efter skolan åkte vi tre till GW -gallerian för att bland annat shoppa underkläder, och jag kom hem med underkläder,skor,och en tröjja(bilder kommer senare i inlägget) Kom hem och har inte alls gjort något vettigt än att ätit massor, fy skäms sandraa! rullar väl till skolan imorgon. nåja nu läxor i massor!

Tröjja, Cubus

Skor,CipCap

Trosor

Kommentarer
Postat av: Anonym

e dui korsholms högstadie?? :) jag bar undra! :) e du i samma klass som malin och emma sötnosar?♥ :))


//Jenni

Svar: Japp jag går i Korsholms högstadium, nej tyvärr inte..
None None

2012-08-27 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback