SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

1. Vem är snyggaste i din klass? (7H) - hmm. Simon.
2. Brukar du höra på rock ? - japp ibland om jag är på humöret.
3.Favoritblogg? - har nog ingen, mina vänners, och kissies läser jag.
4.Ett resemål du vill resa till?- SPANIEN
5.Favoritmat- om man inte räknar med pizza och hamburgare så älskar jag tortillas,gröt,makaronilåda.
6. Favoritgodis? - CHOKLAAD!
7.Favoritgosedjur ? - hehhe min gris som jag har i sängen.
8.Favoritdricka ? - Vatten,fenix,karpalojuoma.
9.Favoritdjur ? - DELFINER
10. Varför skall du sluta spela fotboll ? - jag har tröttnar, började ju då jag var 4spelade några år, tog en paus började igen, och nu tar jag en paus, har enkelt tröttnat på det just nu.
11. Skall du börja på med något annat istället ? - nej inte vad jag vet nujust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback