Konstens Natt

Bloggningen är inte den bästa just nu, men hinner inte blogga nujust. därför försöker jag åtminstone göra tidsinställda inlägg. Nåja igår spelade jag en match, som jag kan säga Solf spelade uselt, sämsta matchen och den viktigaste på hela året! skit, nåja humöret var endå på topp då jag kom hem och satt och chattade med Robin till halv 1 inatt, har vaknat och ätit och nu skall jag ladda upp för ikväll, vädret är på topp, så kvällen komemr troligtvis bli väldigt lyckad, åker dit med favoriterna.  Kommer hem nångång inatt, skall cykla hem inatt så får se om jag hittar hem, nåja , syns kanske ikväll!

Kommentarer
Postat av: Melinda

vem ska du va meee :)?

Svar: jag va med smedsbyborna :))
None None

2012-08-09 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback