Ett minne för livet!

Helgen har varit super bra , med dom BÄSTA!
Tänker inte berätta om gårdagen varken lite eller detaljerat, men jag kan säga att vi hade roligt, och vi har jag har snart nästan varit uppe i ett helt dygn. Vi kom hem till husvagnen där vi skulle sova på natten, satt vi där och pratade och åt godis 2på natten, hehe, sen cyklade vi till gropen och mer minns jag inte. Minns inte så mycket om kvällen heller. men jag minns att vi har haft roligt , och jag vill göra om det.
Medans alla andra sov, for jag , malin,anton, robin ut och cyklade och ja vet int var vi lämnade, men hem kom vi. 
Nåja har skrattat som aldrig förr, har just ätit en Ben&Jerrys och nu äter jag godis, hmm. har träning ikväll. men shitthesame.
Tumblr_m8crnvr8lx1rd436qo1_500_large
Har nog filmklipp bilder på telefonen, men nej tack, inget för er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emiliaaaaaaaaa

vem anton å robin :) ?
hur många var ni sammanlagt flickor å pojkar? :)

Svar: 8, anton svenns robin elfving :D
None None

2012-08-19 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback