Bra skrivet

Idag
Sådärja! Då har man varit och tryckt i sig en hel kebabtallrik själv. Kändes ganska skönt att få tröstäta lite. Ibland får jag för mig att nu ska jag tröstäta en kaka, en bulle eller t.ex en kebabtallrik, men det hjälper dock inte mig att gå upp i vikt.

Det är frustrerande att först gå upp något kilo i vikt, sen gå ner, upp, ner, ner och upp utan att kunna hålla sig på samma vikt hela tiden.
Så fort jag äter mindre mat någon dag, behöver inte vara mycket mindre, så går jag ner i vikt. Men om jag äter mycket mer mat än vanligt, under en längre tid, så händer ingenting.

Det känns som att jag bara kan gå ner i vikt och inte upp. Så jag kan smälla i mig vadsomhelst utan att gå upp i vikt, vilket många drömmer om. Men för mig, så är många andras dröm, en mardröm.

Jag kan inte förstå varför så många vill vara smala. Det är så mycket finare med kurvor än att se ut som ett benrangel.
Tjejer med kurvor borde uppskatta dem mer än vad de gör.

Kopierade detta från en blogg, för jag tycker synd om henne, och tycker exakt som henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback