Relations bekännelser

Förr var jag välldigt blyg mot pojkar och såna jag inte känner, men nuhar jag verkligen förändrats på det, är verkligen inte blyg!
Kan inte fatta att så många pojkar står mig så nära
Och jag är inte kär, eller tycker om nån!!
Jag har svårt att släppa någon, om den verkligen har betytt mycket för mig
Jag om min lillebror kommer himla bra ööverrens om privata saker! och det är jag så glad över, att han äntligen förstår mig på det sättet!
Berättar nästan allt till min lillebror
Jag är ingen som tar första steget
känns som mina bästavänner vet mer om mig, än vad jag själv gör just nu, det är som jag svevar på moln, ingen dag är lik den andra, men allt är endå såå bra.
Jag kommer så himla bra överens med pojkar, och det är säkertför jag växt upp med pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback