details


TAR BORT BLOGGEN

TAR BORT BLOGGEN NU, ELLER KOMMER INTE BLOGGA MER :
FÖKJ MEJ PÅ INSTAGRAM OCH TUMBLR (sandrabengs.tumblr.com)
Ha det så bra, men nu orkar jag inte mera blogga, för nujust mår jag skit, och kanske kommer ånga mig, men kommer bli skit tillbaka, med allt alal läser här. MASSOR MED KRAMAR!
 

ALLT RASA


TACK FÖR ATT NI FINNS!

Feelisen var på topp i skolan, skrev ett förhör som gick bra, sen for vi till S-market köpte mat, sen till malin å åt, å sen ut å kör! nåja skit kul kväll, men som slutade med att vi var hemma tidigt, å vi fick något att diskutera om, men vi skrattade hela natten och vi föröskte glömma allt, nåja idag kommer ju tårarna som inte går att hindra oss Fast vi inte har gjort något, är det endå fel nåja skall försöka överleva kvällen.

DAGEN I PLANER :

Ja efter skolan drar jag med mina bästa tjejer och äter, sen åker vi ut å kör traktor å sånt hela kvällen, sen kommer alla de 4 till mej och sover över, PERFEKT!

Älskar er tjejjer!

sur,gladare,gladast!

Morgonen började med försovning, ledde till jag inte hann i duschen, och skolan var lame i börjanet, humöret blev bättre å bättre och roliagre, så jag kom hem hittade jag min klocka jag hade sökt efter i 2 fucking år!! happy!
Sen åkte jag på träning, och planerna är bäst imorgon, tack vare proffs på att övertala;) så glaad!
Nåja, ha ett bra veckosluut!

Vet inte vad jag känner

Jagvet inte, jag kan inte sluta tänka på dej. Alla säger bara vänta Sandra en dag blir det ni.
Men ordet vänta, gör ont, fast vi kommit överens nu om att se lite senare, så känns det som att jag vill veta kompisar eller mera, inget där emellan. Känns så jävla tungt, kommer aldrig släppa det här, har aldrig älskat någon lika mycket.

SCHOOL


1.Fint väder
2.Emma å emilia låna min telfon lite haha
3. Ensam utan lärare, dunkade musik i hela klassrummet
4.jag hahahah

JAG GÖR MITT BÄSTA


GA Å DRA DEJ!

Jag var skit trött i skolan imorse, men blev piggare å poggare, men fick värre och värre magknip, skippar träningen ikväll.

Before I die

Tumblr_mgxwgvsyyb1s37eszo1_500_large
Tumblr_mgx95jvi3e1rv25zno4_500_large
Tumblr_mgjhxep8ps1s33l0qo1_500_large
Tumblr_mgxtsjdnsy1s33l0qo1_500_large
719740871_large
Tumblr_mgwl5e0phy1s37eszo1_500_large
252072_275399899252128_1787030827_n_large

my dream.... come true , please!

 

Tumblr_mh1djtpkej1qdu0vro1_500_large
67734_402154353191956_540178372_n_large
Tumblr_mh1lrqzzry1rpgywqo1_500_large

Tumblr_mgqroplrrm1qbitreo1_1280_large

Tumblr_mgs8mu7ncx1rmdqtqo1_500_large


when nothing is right

Allt är fel, skotern sönder, satan.

HATAR TISDAGAR!

Började med jag försovde mej grymt, åkte till skolan med pappa, och har skrivit 5förhör, dagen har varit bedrövlig!!!
Nåja, fr att trösta jobbiga dagen skall jag baka en kladdkaka.
 

2fucking år till , sen tar jag KORTET!

Tumblr_mgsgktnkvj1rln1h0o1_500_large
Allt är så mycket lättare nu. Allt är så mycker mer spännande. Allt är så mycket roligare. Allt är så mycket intressantare. JAg ville komma till denna ålder, men inte växa mera, bara några år till så man får mopo kortet! för det är det jag längtar till nu! Nu just är jag mer än bara lycklig.

SNYGG BROR, VISST?


jag längtar efter dej

Började att jag sov en halv timme längre, och fick lite bråttom, kom till skolan i TID med bussen, och det var ovanligt eftersom vi alltid är sena med Helsingby bussen. Men nåja, veckan började bra, rolig skoldag, helt enkelt! Nu skall jag på träning, och kommer hem 8tiden och då står 5läxorhögar och väntar och 2 förhör, kill me.

KAN INTE VÄNTA PÅ KORTET


Inte världens finaste snöskoter. Och inte min heller, men jag och min lillebror har faktiskt fått börja köra med den nu, så idag har jag kört en stund! Och det är jävligt roligt! Emilia jag och Emma skall ta traktorkortet, som vi kollat upp och det kostar inte ens hundra! och där innegår ju skoter kortet!! Så ja, CAN'T WAIT!
 

LÖRDAGEN I TEXT

Jag var till öjberget med Emma och allt var skit, vädret var bedrövligt!!
Sen åkte jag till Malin efter några timmar, ringde romar och vi for ut och körde traktor med dom! Vi kopplade på en soffa bakom traktorn, satt i soffan och körde runt S-market, ett minne för livet!  Sen kom vi hen, simon kom till Malin 2tiden, och stannade i några timmar. Vi vaknade 11 och chillade bara. Idag har jag kört skoter! jävligt roligt!

JAG KAN TYVÄRR INTE BESKRIVA


VI LEVER, EFTER IGÅR HAHAH

Vaknade opp bredvid Malin för en stund sen, och vi hade jävligt roligt igår, bästa kvällen i Januari. 
Nåja, vi har kört trkator, sen kom vi hem 2tiden kom Simon hit en stund med oss.  idag skall vi kanske se film före jag åker hem, med nå trevligt folk, men nåja hörs mera då jag kommer hem!

MEXICO OM 1MÅNAD!


NOTHING LAST FOREVER


HUMÖRET PÅ TOPP FÖRFAN

Humöret ät på topp, allting är ferfekt, börjar med ett gympass, och sedan till öjberget med käraste Emma, och sen till fina malin ikväll! Ha en jvligt bra lördag!

SÖTT


FUCKING FRIDAY BITCHES!

Fredagsfeeliis hela dagen och glad är jag, ikväll skall jag chilla men imorgon skall jag grilla, hahaha, nånej. Men helgens planer är fast klistrade, och ser verkligen fram emot dom! Ha ett bra veckoslut!

SAKNAR DETHÄR VÄDRET SÅ JÄVLA MYCKET!


Im me

Idag är jag glad, för bussen kom en timme försenat pågrund av att den hade gått sönder på vägen. Så vi satt inne vid lågstadiet och väntade där, så dagen gick extra snabbt, och har just ätit, ha det bra! Kan meddela er också att temple run 2 har kommit ut! happyyy(spel till iphonen)
 

I just wanna..

Tumblr_mfwfyvz0n81rngpilo1_1280_large
Tumblr_mgqe4p5dsj1r7wckbo1_500_large
Jag glömmer dethär med kärlek, och försöker vara din vän.

GIRLYTHINGS

Tumblr_mgqd1htpxq1rkchmwo1_500_large
66407_505785082795134_75918670_n_large
Tumblr_mgen3mszzy1r8fxwno1_500_large
531769_477292222308082_540931256_n_large
546869_326618094118635_1330104091_n_large
Tumblr_me7znqvwsj1renif6o1_500_large
Tumblr_mddti1pejz1rfgf9xo1_500_large
Tumblr_md9evveilm1r8fxwno1_500_large
Tumblr_mclv686zm91r8fxwno1_500_large
33881_252716778187327_2143379311_n_large
Tumblr_mgn7qjz8dm1rygjqyo1_400_large
Tumblr_md8ygeh2yx1rijrtjo1_500_large
551663_463902563666105_1881072371_n_large

I don't understand this right now


2 oförberedda förhör, suck..

Idag har jag skrivit 2oförberedda förhör, fan, nu börjar det igen..
Nåja, dagen gick väl snabbt, och har inte mycket att säga, för nu är det mat. hörs!

arkivbild från sommaren2012

HUMÖRSVÄGNINGAR

värsta skoldagen gick jävligt snabbt idag, men orkar inte skriva mera är på så jävl skit humör, väx opp.
Har även fyndat en ny älskling jacka idag! (nogrannare bilder kommer senare!) var så himla lyckig tills jag kom hem från stan.

I'm not perfect


JAG VILL HA DEJ, DET VET DU


ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MYCKI!


FYND


Linne, Vero Moda

Jacka, Intersport

Nya inneskor, Sportia

2010


I CAN'T CONTROL MY FEELINGS

Tumblr_mgc5wgkpzu1rh1wv4o1_500_large
Tumblr_mghseovcm51qfdwsio1_500_large
bryr mej bara i svaret nu, orkar inte mer.

KANSKE JAG BARA ÄR PÅ BRA HUMÖR IDAG ELLER?


THAT ASS

Veckan började jävligt bra, har skrattat hela jävla dagen, ojnää hahahahah..
Nu skall jag sluta, har 5läxor, usch, trevlig Måndag!

BEKÄNNELSER

-Jag vill ha en mopedbild jäätte mycket, men dom är sååå dyyra.
-Jag har upplevt en av min bästa dröm .(som jag drömt om sen jag var liten)
-Jag gillar inte one direction och justin bieber alls
- jag är instagram beronde
-jag hatar memma
-jag är oftast glad
-Jag har slutat spela fotboll
-jag är aldrig nöjd
-Jag hatar skolan, jagvet alla gör det, men jag avskyr alla lektioner verkligen, bara öängtar till rasterna för dom är bäst, har så jvla skit klass!!!

 
 

time go


Jag minns kvällen, timmen före när Tia fotade denhär bilden, jag minns den som igår, jag saknar verkligen er.
 

WAITING FOR YOU, AND YOU KNOW IT


det är tungt, att inte kunna få bort tankarna, men jag gillar dej.

13.1.13

Har haft en rolig dag på öjberget ,igen.. heheh, kom just hem och har ätit, nu står läxhögen på tur, men musiken är nog tyvärr bättre nujust.

Vi var några av dom första på plats imorse.

HHHHAHAHA ALMIN, VA DUE SNÄLL


kulkul.

Har haft en av de roligaste dagarna vid Öjberget idag med Emma,Anton,Vicke,Eddi....
Sen åkte vi hem då det stängde, snabbt hem och åt och o duschen och sen åkte vi til några gäster.
Nu skall jag chilla, och öjberget imorgon igen!

jag förstår dej om du tvekar, men jag vill att du skall veta varje gång jag hör ditt namn...

Det kändes lite vilset , att ta farväl
Men var fanns tårarna ,då han försvann
Igår var allt så bra, idag blev allt så fel
Hon kände bara smärtan , att vänta livet ut
Men hon fällde inga tårar, för hon grät i hjärtats rum
För innerst inne vissta hon han är tillbaka snart.


Jag kan inte sluta tänka

Tumblr_mggo3auw9j1s0mgego1_500_large
Jag vill så mycket, allt har typ hänt, förutom det jag ville mest.
Det känns tomt, och jag vill bara att det skall börja om.
Kan du förstå hur det känns?
jag vill ha dej.

FAST ALLT KÄNNS FEL IBLAND, SÅ ÄLSKAR JAG MITT LIV JÄVLIGT MYCKET

Humöret på topp eftersom det är FREDAG! Kommer bli en lugn helg som spenderas för det mesta på öjberget, med trevliga människor!
 

FAST ALLT KÄNNS FEL IBLAND, SÅ ÄLSKAR JAG MITT LIV JÄVLIGT MYCKET

Humöret på topp eftersom det är FREDAG! Kommer bli en lugn helg som spenderas för det mesta på öjberget, med trevliga människor!
 

FAST ALLT KÄNNS FEL IBLAND, SÅ ÄLSKAR JAG MITT LIV JÄVLIGT MYCKET

Humöret på topp eftersom det är FREDAG! Kommer bli en lugn helg som spenderas för det mesta på öjberget, med trevliga människor!
 

HAN ÄR TILLBAKA, NÅGON DAG


Tumblr_mgcc36klz91rmtqldo1_500_large
524612_269943303132785_1791506869_n_large

LOVE

Tumblr_mftfsujdh51r9672eo1_500_large
734636_450450381682592_1189728724_n_large

SVAR

Har fått många frågor om vem jag skriver om på bloggen, och ja, det är inte privat, men jag har inte lust att nämna namnet nu, så ni får fråga mej på facebook eller kik! kik : sandrabengs
KRAMAR!

18:37

Med en vanlig skoldag bakom mej, och skrinning på gymnastiken, jag tänkte dö. 2gånger till då, suck...
Är jag hemma och tagit det lungt ikväll,skönt.

#Amarillo


KISS ME SLOWLY, FUCK ME HARD

409687_396758780407601_386290193_n_large
det gör ont.

PLEASE , PLEASE

Började med att jag försov mej grymt mycket, och jag som skulle egentligen i duschen...
Kom till skolan, rolig med ur jobbig skoldag, nu skypear jag och har träning ikväll.

jag har sakt mitt, det vet du

Tumblr_mf6ymlnvcd1r3m96f_large


EIGHT LETTERS, THREE WORDS

Efter en natt med några få timmars sömn, vaknade jag efter en halvtimme, och hann hur bra som helst, och klarade av skoldagen ganska så bra, fast jag hade fått lite sömn, dessutom hade vi en innebandu match idag i skolan,(vi har innebandy turnering i skolan just nu, mellan klasserna) men vi förlorade vår match. Tyvärr är det bara jag och några andra som är sport intresserade. Nåja, hade tänkt lägga mig tidigt ikväll, men nej, jag är hur pigg som helst!
Nåja, livet leker! 

Du kanske sa det, men du menade inte det, tyvärr fattade jag det försent

F64ad6de361211e2a64f22000a1f968e_7_large
du ville tydligen bli osmams.

När inget annat än du kommer i tanken


När inget annat än du kommer i tanken


TUG OF WAR

You seem too good
Too good to be true
You're holding me stronger
Stronger than I'm used to

Don't go out with the boys tonight
I won't sleep a wink
Wondering what you're doing
Don't go out with the girls tonight
I will turn to drink


Du verkar för bra
För bra för att vara sant
Du håller mig starkare
Starkare än jag är van att

Gå inte ut med pojkarna ikväll
Jag kommer inte sova en blund
Undrar vad du gör
Gå inte ut med tjejerna ikväll
Jag kommer att vända dricka


TIDSINSTÄLLT INLÄGG

Tänkt gör ett tidsinställt inlägg, för jag kommer int hinn blogg nå idag. Jag hoppas eller troligtvis har jag överlevt en första skoldagen 2013, och skall befinna mig i bottniahallen på träningar, dom slutar kl. 5 och efter det skall jag direkt till öjberget med Emma! Hörs mera på Tisdag!

ATT BARA FÅ TIBAX DEJ, ÄR JU DET ENDA JAG VILL

Mina känslor blandas, jag kan inte ens tänka, allt bara blir till negativt, jag vill ...
Tumblr_mg7jyfagmx1s2ayhyo1_500_large

Tumblr_mg7m4xd99w1rl4ltoo1_500_large


VAKAT HELA NATTEN

Igår kunade jag inte alls sova, klockan tickade, klockan blev 6 , men jag hölls vaken och var piggare för jag hade gjort en bra plan på kik, med några people. Vi skulle bara sova några timmar idag, gå och sova tidigt, vara pigg i skolan imorgon. Smart! Nåja, kanske kommer några människor hit ikväll, får se!
 
 

IT JUST HURT, THATS ALL.


IPHONE BILDER


IT JUST HURT, THATS ALL.



Z220796985_large

KANSKE MAN INTE TÄNKER PÅ DET, MEN..


GLADARE ÄN GLADAST

Jagvet inte vad jag känner, jag var ju just så jävla lessen, men nu trivs jag verkligen, och jag har det bäst, ville bara säga det,bloggar då jag hinner, har morgonträning med laget snart, och ikväll kanske nå folk kommer hit. KRAM
 

JAG HOPPAS DU MÄRKT DET SJÄLV


JAG HOPPAS DU MÄRKT DET SJÄLV


LOVE STORY



Tumblr_mg42464puz1rm1p2so1_400_large

Tumblr_mg3g0oz66b1r5cfewo1_500_large



Tumblr_mg42m8v1ql1rue50wo1_500_large


BLÄÄÄ

Idag fick jag sova, men är endå trött, såg just på en BRA film, och nu börjar städningen i mitt rum, orkar verkligen inte. puuss!

PARTY CRASH

 

TRIVS PÅ SKIDORNA

Emma ringde och väckte opp mej, och vi åkte till öjberget, och idag var det skit kul.
Hehehe ja, jag råka kör inn i henne, och vi låg där å gapskratta, hahaha. Nåjaaa, klockan e 8 och jag ska ta kväll!

SKIT KUL DAG

Emma ringde och väckte opp mej, och vi åkte till öjberget, och idag var det skit kul.
Hehehe ja, jag råka kör inn i henne, och vi låg där å gapskratta, hahaha. Nåjaaa, klockan e 8 och jag ska ta kväll!

JAG TRIVS


EN DETALJ



 

SKALL JAG LE, ELLER GRÅTA AV GLÄDJE?

Fick ingen sömn igår , jag har tyvärr svängt dygnet upp och ner, men det är skönt, några dagar till lov, och det skall jag njuta av. Nåja, hade väckarklockan på 12, och jag var dödstrött och sovde till 3, jag har kollat på film, taken 2, helt ärligt en av mina favoritfilmer, taken 1 var bäst, men 2an var också skit bra! (men det löns att se 1an före)
Nu skall jag väl bara vara på datorn resten av kvällen, och imorgon spenderar jag dagen vid öjberget.

I DON'T MIND IF YOU DON'T MIND


JAG GILLAR DEJ


I LIKE HIM MORE THAN A LOT


WE ARE WHO WE ARE


Efter en jävligt rolig helg,med mycket skratt, är jag trött som fan, och kommer spendera dagen i sängen, och har troligen träning på kvällen.
 

NYÅRSFEST

Bästa nyåret hittills kan man säga, jag vill bara TACKA ni som var där, för jag har skrattat hela kvällen, hela natten, hela morgonen, detta blev ett minne. KRAMAR!

+100mera bilder, som stannar på min telefon!
Tumblr_mf0xehhw3a1qivmzpo1_400_large
yesbox!

DU

Du kom som en vind
Du var som en prins.
Du försvann en dag 
och kommer aldrig att bli min!
såren läker med åren
det har dom gjort förut.
Du ska veta att jag saknar en bit,
och det är du!
 
21.1.2011