DAG 5

Favoritställe


sängen, hos mina vänner.. Men om man tänker på ställe så är det :
STRANDEN I MEXICO, FINNS INGEN ANNANSTANNS JAG TRIVTS SÅDÄR BRA PÅ! VILL TILLBAKA!

YOLO SWAG SWAG

Planerna blev skit, föräldrarna kommr alltid i vägen-.-
Men imorgon spenderar jag hela dagen och troligtvis natten med den bästa i mitt liv! ÄD!

DAG 4

 i min väska finns...

beror ju på om det är sommarlov,skola...
Men vi tar skolväskan som används nu :
skolböcker i massor, telefon,telefonladdare,pennor,skoltillbehör, smink,borste,plattång, hörlurar(om jag skulle hitta dom) , kläder..
Ni kommer inte få nån bild, för min väska är sönder, och skämms verkligen att gå emd den på handen.hih.

DAG 6

en vän som bor långt bort
 
Kajsa, vi bor verklien alldeled för långt från varann. Behöver hon allt för ofta! älskar dej!

I'M SO HAPPY NOW

Har haft en jävligt roligt kväll med min bästa Malin! Planerna är väldigt osäkra för morgondagen, har 3alternativ, så får se var det blir slutligen, mina ögon faller snart ihop, men tänker stanna uppe och vänta på dig.
 

DRA LÅÅNGT ÅT HELVETE

Har chillat heela dagen, men snart kommer Malin hit, och vi skall väl hitta på nå bus! puss!

DAG 3

 min förebild, varför?

-Jag har ingen förebild. Tycker bara det ställer till mera problem med sig själv. Man bara tycker man är fulare..bla.bla.. så har aldrig haften, och tror jag aldrig kommer ha en.
 
 

DET VAR BARA EN LEK FÖR DIG



quotesite:

Tumblr Quotes

JAG VILL ATT DU SKALL KÄNNA HUR DET KÄNNS ATT SAKNA DIG OCH HUR ONT DET GÖR. JAG SKULLE VILJA SÄGA ALLA ORD ,ALLA ORD HUR JAG KÄNNER. JAG SKULLE VILJA HÅNGLA MED DIN BÄSTA VÄN FRAMFÖR DEJ!! FATTAR DU?!

I DON'T CARE, BUT IT HURTS

Skoldagen gick snabbt, och Jenna kom till mej efter skolan, och vi pratade, väldigt skönt var det att prata ut med dig!

DAG 2

 Om staden du bor i

- bor inte i någonstad. Bor i en by. Har gamla kompisar där, men inga jag är med nuförtiden. Så det är trist. Men har ju kj cykel och mina föräldrar ;). Annars är den rätt så mysig!

JAG HAR INGET SJÄLVFÖRTROENDE LÄNGRE

Hände inget idag. Sjuk så kunde inte träna, men imorgon skall jag!
Påsklov får vi imorgon också, och några planer har jag!

DAG 1

En bild på dig själv, och berätta om dej själv.

- Ja, jag heter Sandra Ulrika Bengs . 
- Bor i en liten by i Korsholm.
-älskar sina bästa vän och sina vänner.
-älskar att träna.(bara motivationen skulle komma tillbaka)
- Hellre ute och festar än filmkväll.(nujust åtminstone)
- Lever livet som en tonåring!

Nåja, bloggen kommer hållas igång!

dag 1. en bild på dig själv och berätta om dig själv
dag 2. om staden du bor i
dag 3. min förebild, varför?
dag 4. i min väska finns...
dag 5. favoritställe
dag 6. en vän som bor långt bort
dag 7. hur ser din framtid ut
dag 8. en tvserie du älskar
dag 9. din profilbild på facebook
dag 10. din mobil
dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu
dag 12. en person du aldrig glömmer
dag 13. en person du saknar
dag 14. det du brukar göra på dagarna
dag 15. en bild du aldrig har publicerat
dag 16. en kändis du vill träffa
dag 17. något som får dig gråta
dag 18. favorit årstid och varför?
dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut
dag 20. din favoritaffär
dag 21. ditt smink
dag 22. din garderob
dag 23. din favoritmat
dag 24. det här gillar jag
dag 25. det här gillar jag inte
dag 26. mitt favoritklädesplagg
dag 27. det här samlar jag på
dag 28. det pinsammaste du har gjort
dag 29. vad ser du mest fram emot sommaren 2013?
dag 30. nyårslöfte till detta år?


TIDEN LÄKER SINA SÅR

Alla känslor är blandade, men det börjar bli bättre, för har lärt mig att du inte betyder nått för mig nåmera. Men det tar sin tid. jag har ingen motivation till träning, så det får bli imorgon. 
Har dessutom modersmål prov imorgon.. usch.

 fick en fråga vad jag köte i MEXICO, köpte inte alls mycket, men ni får se bilder så snabbt jag hinner!

INGEN MOTIVATION TILL NÅGONTING ALLS

Skolan var skit roligt. jag skrattade. mycket. älskar er. Men då jag kom hem, rasade allt. och nu är allt fel igen. nåja, hade sjukt i halsen så fick inte träna idag, fan. Imorgon försöker jag. Nu skall jag försöka få motivation att läsa på prov. Men först prata med bästa Malin.
 

ÅNGRA DIG INTE

du vet det där ordet sårad. det där ordet bort glömda minnen. du vet detdär med att inte bry sig. Jag brydde mig verkligen mycket ännu. Och du tar fan alla minnen som det skulle varit en lek. jag är sårad.jag är bort glömd. jag är inte den du bryr dej om . du är inte ens vän med mig mera. allt du gav mig finns verkligen kvar. ett halsband med en bild på dig, det finns kvar och det sårar.
6447_455686204501438_543551556_n_large

ETT INLÄGG OM KÄNSLOR

Du har glömt vem jag var för längesen
alla människor förändras
men det spelar ingen roll
det viktigaste är att vi lever kvar.
men du har glömt mig,
glömt hur jag brukade se ut
hur jag brukade låta
hur jag brukade skratta
tillsammans med dig
och jag saknar dig faktiskt
men inte lika mycket som förr.
jag håller inte längre samma
krampaktiga grep om min kudde
om natten.
och behöver inte längre springa ut i
skogen för att skrika.
men jag saknar dig,
på det där sättet så det gör ont
lite då & då.
Men du har glömt mig. och jag saknar dej inte mer för du sårade mig. sårade mig hårt.


Jag är bara sårad varför du inte brydde dig

Avrundar en trevlig helg med träning, äntligen träning efter veckors paus, nu kör vi!
Nåja, himla roligt var det i Sundom hos bästa Kajsa, gälin var vi och gjorde Ice and salt challenge, och ja testa får ni si! ont gör det! Har ett stooort rött märke kvar på armen, och det svider, och man kan inte röra det, men nåja testa! Orkar inte skriva livet är bra men endå skit, och jag har 3förhör, död me najn.

TA DAN SOM DEN KOMMER


du bara glömde allt, som det inte vore någonting

Inga ord finns kvar än att jag är sårad. Och alla känslor bara försvann sådär som på lek, fast inget hade varit en lek.  Nu är bara allting slut, och jag måsta resa mig upp och klara av allt dethär, fast det börja gå bättre. Eftersom känslorna om dej verkligen försvann.du brydde dej verkligen int ett skit.

i'm not a bitch, i'm who I am

en helt okej kväll igår med massa skratt, till mest sårad, nåja, livet leker!
shit happens! 
fick spontant ide ti far till Sundom så spenderar lördagskvällen där med saknade människor!

puss

jag är frisk och glad, och har världens bästa planer imorgon, fest står på schemat, och livet leker.

DUMMA TJEJER ÄR INTE BRA OCH SNÄLLA TJEJER ÄR INTE KUL


jasså, du saknade mig redan?

De senaste dagarna, har jag inte tänkt så mycket på allt. och det har varit rätt så skönt. Men igår blev det annat.
 

Jag är fånigt kär i dej

Hemma idag igen, börjar bli bättre, åker inte på träning idag, så får jag säkert åka imorgon, sitter och äter glass nu och hoppas på att jag är helt frisk imorgon. Har varit borta snart en hel skolvecka. Nåja, nästa vecka 3förhör och ett prov, kill me. Och jag har inga böcker hemma heller...
 

JAG KÄMPAR MED MINNEN, VAD VAR DET SOM HÄNDE MED OSS

Usch, sitter här och äter godis och dricker te, och hoppas på att bli frisk. 
Blir ingen träningsdag idag heller, fyfan säger jag, nåja får hoppas på imorgon då istället.
Kramar från en arg och himla lessen tjej.

hatar att vara sjuk

asså fyfan säger jag bara. Har inte tränat på en vecka, det känns förjävligt, usch för att vara sjuk. Har ätit massvisst alla dar i en hel vecka, fyfan, hoppas jag är frisk imorgon, så jag kan träna. 
nåja, imorgon börjar jag träna inför sommaren,heheh ''träna'', kommer verkligen inte sluta bra.
Hotlink_large

Till dej som bryr dej..


Det var för 2år sen, jag blev kär, kär riktigt påriktigt, direkt jag såg dej vid öjberget och du såg på mig, sa det klick, han är min, tiden gick och inte mycket hände, vi kanske skickade men inte så ofta.. En vän kom till mig en natt, och det var då det hände, jag berättade om allt detta till henne, och hon tog min telefon medan jag gjorde något annat, och inte visste om nått. Hon skickade ett meddelande, och jag fick veta det. Jag kanske skulle ha velat göra det på ett annat sätt. Men jag gick i 5an så tänkte inte mera på det. Jag var rätt så blyg i 5an. Jag minns du ringde tillbaka, du funderade, och vi skickade varje kväll. Det gick en månad, tills jag fick meddelandet. Men jag minns båda var så himla blyga. Samma kväll träffades vi vid öjberget, och första kyssen i skogen, jag var spänd, för hade aldrigt varit såå kär. Dagarna gick, vi gick inte i samma skola, men endå vi träffades åtminstone 1gång i veckan, och allt var perfekt. Tänkte verkligen inte alls på hur perfekt allt var då. Jag fick nya vänner, och vi umgicks med dem. Om jag gemför mig själv nu och då var jag himla blyg. Men alla meddelanden jag fick, alla kyssar allt var perfekt. Åren gick snabbt, och många minnen finns kvar. som aldrig komer glömmas, alla sommarkvällar, filmkvällar , födelsedagar, presenter, alla hjärtans dag, ja allt.. Snart hade 1och ett halvt år gått, och jag älskade dig lika mycket, men det var nått som var konstigt, det gick inte att ha det sådär, det kändes som du inte skulle ha brytt dej om mig, som du gjorde förr, vi träffades inte på ett tag, nej, allting blev konstigt, så efter många om och men, med våta kinder, så tog vi en ''paus''. Det var före sommaren skulle börja. Vi träffades nog, en två gånger under sommaren, då vi verkligen umgicks, vi övernattande med några vänner, men det var verkligen inte som förr. Skolan började, och vi började gå i samma skola, men vi gled från varann mer och mera, vi hamnade i 2olika gäng. sorligt men sant. Sen blev det vinter, du skickade med mig. vi skickade faktiskt ganska ofta. Men vi pratade aldrig. Sen gjorde jag världens största misstag, och nu efter fattade jag hur mycket jag älskade dig, fast du inte ens var min. Men du sa inte mycket till mig före, jag hade försökt få dej tillbaka , men det var som du inte brydde dej, men nu efter misstaget, så rasade allt för oss. Och det kändes verkligen som att slutet var nära. Sen dess har du inte skickat ett skit till mej, och jag är så himla lessen. Jag har föröskt mitt nu i snart en månad, och du vet verkligen inte vad du vill. Och det går verkligen inte att ha det såhär. Först var det omöjligt att glömma dej, för varje gång jag såg dej, varje dag tänkte jag på det vi har haft. Allt jag fick av dej, det finns faktiskt ennu kvar, och alla bilder, de finns kvar på min dator.  Det är som bara så svårt. Nu efter jag förstår att du inte tänker på mig, som jag tänker på dig, och kanske inte tycker om mig lika mycket som jag tycker om dig. Jag vill ha dej, men jag försöker släppa dig på samma gång, svårt är det, men efter en tid skall det väl gå. Jag är inte den samma utan dej, och är verkligen lessen, men såren läcker väl med tiden. Men Vill bara säga TACK för allt, och jag gillar faktiskt dig ännu. 21.1.2011 (talet 21 kommer alltid vara mitt lyckotal)
 
 jag säger jo, när du säger kanske.
 
jag slutade aldrig älska dig, jag beslöt bara att sluta visa det, för hur mycket jag än försökte förstod du aldrig

 jag lämnar, för du aldrig bad mig att stanna

Är man inte ung och dum eller dum och ung har man väl missförstått livet?

För någondag sen kändes det som livet skulle ha förändrats. Det är inte samma som i Januari, men inte klagar jag på det heller. men försöker inte tänka på det, tar dan som den kommer, och lever ung och dum.

SYNS OM NÅGRA DAGAR, FÖR JAG VILL BORT

 

GIRLS

 
602045_471381132928139_950652351_n_large

Tumblr_mjri7cw1jb1rqopaco1_400_large

581892_471181802948072_1489518507_n_large

734437_498485053521323_572728291_n_large

734330_469605753105677_1197576474_n_large

Tumblr_mjgoqmg9dh1s7mhoro1_500_large

Tumblr_mjj6e7uklj1rookgco1_500_large

20662fbc89de11e2b4d922000a1fae83_6_large

484297_10151804916954852_555326418_n_large

208424_405897059506167_280051124_n_large


FYFAN

Har inte sovit en blund inatt, det har bara dunkat i mitt huvud, och har aldrig varit med om såhär hård huvudvärk förut. Måste skippa träningen och allt, faaaan.
 

BÄSTA NATTEN PÅ LÄNGE

Livet leker, och fredagens skoldag gick snabbt, smättade en 8:a i matteprovet (bra för mig, fick 6 i förra) hehe, och blev flyttad längst fram i klassen, bra sandra! haha nåja for till Malin och hadd roligt, och kvällen finns det bara ett ord till , BÄST! finns mycket att berätta, så därför tänker jag inte berätta. aha, nämen ååh spola tillbaka tiden tills igår kväll, skulle vara bra! nåja, skall ta det lungt resten av dagen, för ja.. heh, bilder togs men hehe mest privata(så kommer inte ladda upp bilder heller) ha det bäst!
 
 

Idag har vi en pojke som fyller 14åår, hipphippHURRA

Ja klockan börjar vara mycket. Dagen har haft i stort sätt humörsvägningar, skolan var faktiskt rolig, och GRATTIS ZACKE ENNU ÄN GÅNG! ;) haha , sen vrickade jag min tå. ajsatan, . Och sen blev fredagens fest planer, till att istället vara med Malin. Nåja, låter väl endå helt okej, vi ska väl ut å på. Nåja, efter skolan stannar jag då i SMedsby hela låånga kvällen och natten. Hörs på lördag, ha en trevlig helg!

-

jag tyckte om dej så mycket. Men plötislgt slog bara allt ner, och du brydde dej inte ett skit. Inte för att du behövde gilla mig, men jag hade en gång varit din, och jag gjorde ettmisstag och du förlät.
Och det sårar mig så jävla mycki, att du inte ens kan svara på meddelanden, för vill verkligen inte det skall sluta som ett frågetecken! fattar inte det skulle bli såhär. Men bryr du dej inte, varför skulle jag? saknar du mig inte, varför skulle jag sakna dej då, fast det går bara att sakna dej, men tydligen.
 
 

Relations bekännelser

Förr var jag välldigt blyg mot pojkar och såna jag inte känner, men nuhar jag verkligen förändrats på det, är verkligen inte blyg!
Kan inte fatta att så många pojkar står mig så nära
Och jag är inte kär, eller tycker om nån!!
Jag har svårt att släppa någon, om den verkligen har betytt mycket för mig
Jag om min lillebror kommer himla bra ööverrens om privata saker! och det är jag så glad över, att han äntligen förstår mig på det sättet!
Berättar nästan allt till min lillebror
Jag är ingen som tar första steget
känns som mina bästavänner vet mer om mig, än vad jag själv gör just nu, det är som jag svevar på moln, ingen dag är lik den andra, men allt är endå såå bra.
Jag kommer så himla bra överens med pojkar, och det är säkertför jag växt upp med pojkar

FAMILY






orden som beskriver allt



ispeakquotes:

motivational and love quotes
lovequotesrus:

EVERYTHING LOVE




lockigt

Skoldagen gick snabbt, och jag var faktiskt glad .
Åkte till frissan, men vågade inte färga det så mycket ljusare, gör det nästa gång.
Skit väder.bläbläblä , vill ha fredag nu!

att du bara lämnade mig så efter alla år

Idag sprängdes mitt huvud till sist.  Klarade av skoldagen, men på träningen, efter en timme, åkte jag hem.. Allt slog svart, och hade tungt att andas. Allt plötsligt lättades. 
Men nåja, livet leker, har förhör imorgon med massa ord och teori, och inte övat ett skit, efter som skype tog över, nåja, gonatt! Har frissa imorgon, så har iallafall nått bra med dagen.

LOVE






 








allafalleribland:

Jag behöver dig dig vid min sida.


<3

34_149045311_large

NU ÄR FALSKA KÄNSLOR, BÄTTRE ÄN INGA ALLS


FICK EN FRÅGA

Tumblr_mjcqdoigzv1s0s09oo1_500_large

BERÄTTA HUR DET KÄNNER DETHÄR MED ATT ÅKA PÅ FEST OCH HA POJKVÄN, ELLER STANNA HEMMA OM MAN HAR POJKVÄN.. OSV...

- Ja var skall jag börja. 1. har man pojkvän och skall på fest, så bäst ni båda åker då, eller så stannar ni hemma. Om JAG skulle välja tror jag jag nog skulle stanna hemma med honom istället, men det är ju upp till er två.
Är man SINGEL så kan jag bara säga, gör vad ni vill! kör hårt!!
Har man på G så väljer man själv, man kan väl ta det lite lugnare.. 
Men som sagt jag har gjort misstag om just dethär sammanhanget, å jag tror ni ångrar det grymt om ni gör fel!
Beror ju på, men fattar inte riktigt själv hur alltm blev såhär eftersom ja...
nåja, hoppasdu fick rätt svar!kram!

En dag i Slalombacken

Idag har jag haft en himla rolig dag i backan, först åkte jag med skolan, och det var himla roligt! Fast inte Parra är så bra så gjorde faktiskt Malin;Emilia,Emma,Conny,Zacke ,Edit Parra mycket bättre!
Sedan var Malin och jag så skid taggade så direkt efter skolan nästan, efter några snack med Ben och Frans så åkte vi till Öjberget, hih!
Nåja, helgen planerd å låter bra! Ser bara dessutom framemot nästa helg, med lite fördelsedagsfest! wihooO!
längtar så grymt!
Nåja nu skall jag sätta punkt.

Så många frågor utan svar

Humöret var på topp idag igen, såå glaad!
Zumba på rasten som va skit kul, haha peppe å robin släppte loss hahha. Dessutom siktar jag på en 10:a i matte provet som jag skrev idag, eftersom det var sååå j*vla lätt!
jamen har träning snart!
Och imorgon till Parra med skolan!
Helgen är halft planerad, men verkar bli bra!
Nåja, ha det bäst!

jag lever lyckligt, men lyckligare var det med dig



jag har ingen aning, gillar dig, men det är onöödigt, det går bara inte längre, orkar inte tänka på samma sak, eftersom det är onödigt längre :(

SÅ JÄVLA LYCKLIG

För idag är jag så jävla lycklig. Jag har skrattat och smailat hela dagen.
Och kramar har jag fått i massor!! sååå lycklig!
Nåja, skall fortsätta lyssna å musik, tänker inte läsa på matte prov, tänker ta det på mina lyckliga skills!
BJUDER :


DEL 1

 

HEMMA

Nåja, va ska man säga, BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!
Kan ju berätta lite kort. 
Bästa och finaste ställe jag hittills varit på, trivdes BÄST i MEXICO!
Maten, solen, havet(klart blått) , pojkarna(heh) , musiken, kläderna (från USA)!
Hotellet var skit snyggt! och levde på stranden om dagarna. 
Träffade några svenska familjer, som var trevliga, och roligt hade vi med dom! 
En av dom hade till och med spelat i Sveriges fotbolls landslag!!
Vädret har varit soligt, mulet, några regndagar, om jag måste klaga på nånting så är det väl nog endå vädret!
Men kan bara rekomendera MEXICOOO!!! LOVE IT!
Feelisen saknar jag grymt mycket redan, lekarna på stranden, vågorna i havet..... Allt trevligt folk där!
Men nu är jag hemma! Och saknar mina vänner så himla mycket!
Nu komemr jag ta itag ,med ett matteprov som jag inte fattar ett skit av, och då menar jag INT ETT SKIT!
Måste skriva det på Torsdag, och ja, är så sur över det.VÄRLDENS SÄMSTA MATTE LÄRARE HAR MAN!
Men vännerna går verkligen före allt just nu, behöver prata med dom grymt mycket!
Nåja, hörs imorgon, fullspäckad dag, men skall försöka!
KRAMAR!

WeHeartIt


Kajsasötis och jag har kvällshumor!


1dag kvar!

Vet fan int hur vissa inlägg ha spammats såhe mycki, förlåt he va int meningen .
Nu ska vi ut å ät sista gången, å imorron bär de av hemåt! Kommer hem på tisda kväll! Sköt om er!


Blog award

Fick några frågor jag skulle svar på genom Kajsas blogg.. Hihi

1. Det bästa som någonsin hänt dig?
- ja finna så himla mycki som ha vari bra, men att jag kommit så himla nära Kajsa, Emma och Malin, vi är som syskon. Älskarer! Och när DU ännu var min.
2. Dröm resemål?
- hm.. USA helt klart med mina bästa vänner!
3. Vad gör du helst på en fredagkväll?
- myser med vänner eller festar!
4. Sommar/vinter?
- SOMMAR!!
5. Har du bra relation till ditt syskon?
- janå de börjar väl bli bättre och bättre hur äldre han blir.

Orkar tyvärr inte göra detta vidare eftersom jag är på min telefon! Puss


It's SAD but TRUE


-


Miss you


Min känsla exakt nu


I move on, because its all you will

Svårt, vill ha dig kvar..


Malin ;);)) uuhhhlallalal

Malin Due söt, å gjord dehe bara för att jag saknar dig


Jobbigt

Alla söta texterna jag får varje kväll. Hur mycket du saknar mig. Puss.. Kram.. Sötnos.. De gör mig glada. Men har ingen känsla för dig och det känns jobbigt med allt. Jag vill bara vara vän.


Det är skrämmande att inte veta

Har inte en blekaste aning.. Men från och går jag vidare. Orkar inte vänta längre, men värsta e ju att glömma..


Malin och jag har jävligt söta konversationer

Haha sötis Malin


And I dream about you all the time


:(

Tack verkligen för att ni finns!! Jag är krossad, sårad och allt ha rasa..