HEMMA

Nåja, va ska man säga, BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!
Kan ju berätta lite kort. 
Bästa och finaste ställe jag hittills varit på, trivdes BÄST i MEXICO!
Maten, solen, havet(klart blått) , pojkarna(heh) , musiken, kläderna (från USA)!
Hotellet var skit snyggt! och levde på stranden om dagarna. 
Träffade några svenska familjer, som var trevliga, och roligt hade vi med dom! 
En av dom hade till och med spelat i Sveriges fotbolls landslag!!
Vädret har varit soligt, mulet, några regndagar, om jag måste klaga på nånting så är det väl nog endå vädret!
Men kan bara rekomendera MEXICOOO!!! LOVE IT!
Feelisen saknar jag grymt mycket redan, lekarna på stranden, vågorna i havet..... Allt trevligt folk där!
Men nu är jag hemma! Och saknar mina vänner så himla mycket!
Nu komemr jag ta itag ,med ett matteprov som jag inte fattar ett skit av, och då menar jag INT ETT SKIT!
Måste skriva det på Torsdag, och ja, är så sur över det.VÄRLDENS SÄMSTA MATTE LÄRARE HAR MAN!
Men vännerna går verkligen före allt just nu, behöver prata med dom grymt mycket!
Nåja, hörs imorgon, fullspäckad dag, men skall försöka!
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback