FICK EN FRÅGA

Tumblr_mjcqdoigzv1s0s09oo1_500_large

BERÄTTA HUR DET KÄNNER DETHÄR MED ATT ÅKA PÅ FEST OCH HA POJKVÄN, ELLER STANNA HEMMA OM MAN HAR POJKVÄN.. OSV...

- Ja var skall jag börja. 1. har man pojkvän och skall på fest, så bäst ni båda åker då, eller så stannar ni hemma. Om JAG skulle välja tror jag jag nog skulle stanna hemma med honom istället, men det är ju upp till er två.
Är man SINGEL så kan jag bara säga, gör vad ni vill! kör hårt!!
Har man på G så väljer man själv, man kan väl ta det lite lugnare.. 
Men som sagt jag har gjort misstag om just dethär sammanhanget, å jag tror ni ångrar det grymt om ni gör fel!
Beror ju på, men fattar inte riktigt själv hur alltm blev såhär eftersom ja...
nåja, hoppasdu fick rätt svar!kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback